Chillen in Pavones - Reisverslag uit Fort Stockton, Verenigde Staten van Spaatjes - WaarBenJij.nu Chillen in Pavones - Reisverslag uit Fort Stockton, Verenigde Staten van Spaatjes - WaarBenJij.nu

Door: Spaatjes

08 November 2017 | Verenigde Staten, Fort Stockton

Pavones hebben we gekozen om bij te komen en dat is hier prima gelukt! We hebben 3 nachten in de Toffe tico geslapen en genoten van de paradijselijke stranden. Wauw! We voelden ons net Robinson Crusoe. All alone on the beach! Iets verderop in de jungle wonen zelfs nog indianen.  Op zondag om 8.30 uur ging de gong: tijd voor de pancake party! Na het ontbijt gingen we met Lyn een nest met 29 pasgeboren schildpadjes bij de zee uitzetten. Bijzonder dat dit net was, toen wij er waren.  Tussen de middag een brood bij de lokale bakker gehaald,  7 kilometer terug over de hobbelige weg. Hielke kon even fijn bijslapen in de auto. 'S avonds stond spaghetti op het menu. Gezellig met kaarslicht gegeten door een stroomstoring, waardoor we noch electriciteit, noch water hadden. Net toen Hielke ging slapen, hadden we weer electriciteit: fijn! Maandagochtend was weer een nest met 32 schildpadjes geboren. Ook deze hebben we naar zee gebracht, waar ze groot zullen groeien. De watervoorziening was tot maandagochtend een probleem.  Een pomp bleek niet te werken. Gelukkig kon Matthias het fiksen. Hij had het druk met ons: op maandag kregen we het slot aan de buitenkant niet meer open. De deur moest eruit en het slot moest worden vervangen. Tussendoor vermaakten wij ons prima aan het strand met zandkastelen bouwen