Paradijsje - Reisverslag uit Fort Stockton, Verenigde Staten van Spaatjes - WaarBenJij.nu Paradijsje - Reisverslag uit Fort Stockton, Verenigde Staten van Spaatjes - WaarBenJij.nu

Paradijsje

Door: Spaatjes

01 November 2017 | Verenigde Staten, Fort Stockton

De laatste ochtend bij Wendy's eco house.  Oma Costa Rica heeft een heerlijk authentiek ontbijt klaar gemaakt: vers fruit, rijst met jalapenas, ei, soort mini-kipknakworstjes, koffie en sap. Ons huisje weer ontruimd en de auto ingeladen. Na een hartelijk afscheid van de familie op weg naar Finca Mei
Tai in Bijagua, een rit van zo'n 4 uur. Onderweg een prachtig gezicht op de vulkaan Arenal. Bij een lokaal bakkertje in Katira een korte tussenstop, tijd voor een lunch. In de tweede helft van de rit zo'n 8 kilometer offroad gereden. Rond 15.00 uur waren we  op de plek van bestemming: een paradijsje, pura vida! Hielke had onderweg al bedacht dat hij meteen in het zwembad wilde,  hij was niet meer te houden! De uitleg van onze gastvrouw duurde hem veel te lang... Hij vond het geweldig en was trots dat hij kon drijven. Hij was het zwembad nauwelijks uit te krijgen, waardoor hij tijdens het eten bij de lokale pizzeria bijna in slaap viel. De oplossing: een doggy bag met de overgebleven pizzastukjes. Hielke heeft nog nooit in zo'n groot bed geslapen